Translate

lørdag 7. februar 2015

Mens "Ole" raser i nord er det påskevær i sør


Jeg fikk pakke fra Bodø igår og der var Familiens Kofter,
her er ett knippe av mine favoritter. 
1 vaffelkofta. 2. Retro til barn
3. Jølster og 4 Flipper til barn.
Mange, mange flere som er kjempefine.
Skal kose meg med det bladet idag.


Tusen takk mamma.


Det går litt sakte idag,
forkjølelsen slo til i går kveld.
Så da er det Ada Cay og Cicek Bali på meg.
Prøver å strikke på Harley Davidson lua,
men det går tregt.


 Nydelig solnedgang i går ettermiddag.


Det er lørdag og Link your Stuff hos AnneMaries Haakblog.
Bli med du også.


I nord raser "Ole" over landsdelen.
Det er ille når folk blir evakuert pga vær.
På øya Givær utenfor Bodø, forventet det bølger på opptil 25 m høyde,
da er det ikke noe særlig når høyeste punkt er ca 12 m over havet..
Orkan er 33 m per sekund, og med "Ole" er det forventet 45 m per sekund i kastene.
Her er det live kamera fra ny-hotellet i Bodø.
Jeg skal følge med utover dagen i alle fall.
Skikkelig heftig bursdag for pappa dette.
Gratulerer så masse med dagen.

Og her i sør er det nydelig  påskevær.
Jeg skal passe på den forkjøla kroppen idag.
Ha en flott lørdag dokker.



2 kommentarer:

  1. Du mener vel Scandic hotell..... :-)

    Her blåser det godt i kastene - har holdt meg inn til nå men må snart driste meg ut. Siden dagen i morra er full av håndballkamper blir det besøk til mamma i dag.

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jupp, stemmer det ja.
      Godt det tross alt ikke blie værre enn det blei.
      Både skummelt og spennende med så mye vær.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.