Translate

tirsdag 4. august 2015

Alaska Hat & Mittens ~ Alaska Lue og Votter



Plutselig er høsten her og da er det godt med det som er gjort.
Jeg designet disse "Alaska" votter og lue i vinter.
Jeg har solgt de nederst til høyre.

Lua 250 kr og Vottene 300 kr per par.
De er håndstrikket i Drops Nepal/Alaska garn.
Passer ungdom eller dame.

Mønsteret er ferdig skrevet og skal komme i salg, 
jeg trenger "bare" Word på maskina mi først.

Det er så sant så sant, 
men her bøtter det ned idag, 
så husmora skal få svinga seg litt før det er 
Belønningsstrikking etterpå.



I forrige uke blei min tutorial på Glidelåsmappe nr 2!!
Så morsomt at så mange kan lære av meg.
Bli med du også.


Jeg fant dette hekla Granny teppet på Pinterest her om dagen,
men ikke link videre.
Blei helt betatt. 
Har du sett noe så lekkert?
Her er det bare å plukke seg farger og hekle i vei.


I forrige uke hadde vi Barnas Restaurant her hos oss.
Ellen laget hovedretten : Stekt ris med skinke og reker.
Espen laga desserten: Fruktmums, pisket krem/ joghurt med frukt og godteri.
Tropisk drikke til.
De er så flinke og ivrige til å lage mat.
Godt var det også.



2 kommentarer:

  1. Flott ordtak om ordboka :))
    Kor flink du er som er ferdig med varme ting til haust og vinter kjem.
    Takk for kommentar, eg trur Tromsøpalma er mykje større, men det er nok same familie.

    Fin tysdagskveld.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Dette var nok strikka i vinter, men det er greit med det som er gjort.
      Og ikke minst minne om at det MÅ gjøres, eller de kan kjøpe av meg ;o)
      Er det hundekjeks da?

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.