Translate

torsdag 6. august 2015

Felted Slippers ~ Tova Tøfler


Veldig glad i de nye merkene mine.
Treknapper med navnet brent inn .


Jammen ikke lett å ta bilde av tøfler uten fot inni.
Fikk gjort ferdig siste småpusket på 4 ting her om dagen.
Disse er en av dem.


De kan brukes med bretten opp eller ned.
Det er også ett hull i bretten for enklere å få dem på for kranglete fingre.

Yarn/Garn: Drops Alaska/Nepal 200 gr.
Needles/Pinner: 5
Size/Str: 41-42
Pattern/Mønster: Lunamon Design.
SOLGT



Yarn/Garn: Drops Alaska/Nepal 150 gr.
Needles/Pinner: 5
Size/Str: 39-40
Pattern/Mønster: Lunamon Design.
SOLGT


Sola stakk innom en tur i går i kveldinga.
Da var jeg snar å sette meg ut for en liten time med P4 og strikkinga.
Vi nordleninger er merkelig, shorts/kortbukser og lester...
Det ser lovende ut for idag også *juhu*


Minner om Link Party som går fra onsdag - søndag denne uka også.
Klikk deg inn HER eller scroll nedover,
delta eller klikk på linker å se på alt det fine andre lager.

Ha en flott kveld dere,
det skal jeg ha.
Nykokt kaffe, sola, P4, håndarbeide og mett i magen.

10 kommentarer:

  1. They look great and pretty warm. To hot for today!
    Greetings,
    Akkelien
    debreimeisjes.blogspot.nl

    SvarSlett
    Svar
    1. We do need them early in the morning and late evening ;o)
      Summer never reached us here up north this year.

      Slett
  2. Å de så varme og gode ut , ha en fin strikkehelg !

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Lisbeth, kos deg du også :)

      Slett
  3. Så masse flotte tøfler du har laget, og de merkene dine var skikkelig lekre!
    Ha en fin strikkekveld

    SvarSlett
  4. Morsomt du nevner P4....som du vet bor jeg for tiden i Italia, og jeg savner sånn norsk radio (elsker å ha på radioen i bakgrunnen)

    Men, etter å lastet ned appen til P4 og NRK radio, så kan jeg igjen kose meg med radioen på, og smile for meg selv - når jeg hører om all trafikk kaoset på ettermiddagen, og tenke:
    Glad jeg slipper det !

    Ser også hos Sylvia, vet ikke om du følger den bloggen?
    Hun har gått amok i sommer med å strikke korte sokker, ser du og har disse, og fine er de.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg har på P4 hele dagen, enten via PC eller telefon. Liker musikk jeg kan synge med på og det er jo mesteparten av det som er på P4.
      Ja har lest Sylvia sin blogg i massevis av år, traff på henne via Hobbyboden for 10 år siden :o)
      Det er mamma som strikker lesta ( ankel ullsokker) til meg :)
      Kos deg i varmen med P4 :)

      Slett
  5. PS, ser jo nå at det er tøfler du strikker, ikke sokker...sorry :O)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.