Translate

lørdag 1. august 2015

Sick? - Syk?


Genseren til Espen vokser, sånn innimellom.
Knapper må til, jeg var på jakt etter apekatter,
men det blei fotballer.


Jeg har idag vært på Garnbutikken på Årnes.
Hyllemeter på hyllemeter med garn og alt man trenger.
Du verden sier jeg bare!
Det som ikke finnes der er ikke verdt å eie.
Der er alle merker fra alle leverandører og noen til.
Tenk jeg kom ut med bare 10 knapper, 
jeg må ha feber.


Sånn startet min morgen.
Helt fantastisk.


Sånn skal jeg avslutte kvelden :)
Ja det er tørrfisk.


Jeg har deltat på Link Party hos Anne Maries Haakblog som vanlig.
Mitt party går ut kvelden i morgen.

Ha en strålandes lørdag :o)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.