Translate

søndag 9. august 2015

Hurra :o)

Forrige søndag var jeg med på ett nytt Link party ( for meg) i USA.
Det viser seg at min Tapestry heklede "mappe"
til Tab'en er en vinner..
Stolt og glad - IGJEN!
Bli med på link party du også.


Mitt link party varer ut kvelden.


Dersom det er av interesse kan jeg lage denne typen mønster for salg.
Kjekk basis mal som du kan tilpasse dine ønsker.


Denne flotte "karen" satt på døra vår idag.
Utrolig vakker, hva den enn heter, ca 3 cm stor.



Henter meg en ny kopp kaffe og skal nyte en rolig ettermiddag. 


Ha en flott søndag dokker.







4 kommentarer:

  1. Grattis med hekled mappe, som vant !
    Så moro :)

    Deilig med rolige søndager, etter en hektisk lørdag med byttedag på vår Villa....var det ingen planer idag, enn båttur og piknik på oss...åhhhh, det var helt perfekt !!

    Av og til er det bare å deilig å være to....sukk.....

    Nyt kvelden :)

    SvarSlett
  2. That looks like a big moth on your door. But I'm not a moth expert!

    SvarSlett
  3. Congratulations, Monica!!! Your crochet table case is really gorgeous! Have a lovely day! :-)

    SvarSlett
  4. Heldige deg som vinner! Stilig bilde av møllen, måtte se flere ganger før jeg så hva det var! Ha en fin kveld hos deg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.