Translate

mandag 3. august 2015

:o)



Tror dette blir min jobb idag.
Ciabatta, lette og luftige,
nesten ikke jobb i det hele tatt og veldig gode.
Skal skrive ned oppskriften når jeg baker,
så kommer den i kveld :)


Følte meg helt bedøvd da jeg "våknet" idag,
det går over, men en tung morgen.
Det er hard "jobb" å komme seg i seng tidlig nok.


Vi har besøk av Jennifer Lopez av Hexeberg - Freja (Eurasier).
Dette er vår fortispe etter Alaska sitt kull i fjor.
Snart ferdig utdannet sofahund ;o)


Jeg fikk ei stund i sola igår også.
Så idag er det bare 5 cm arm og knappestolpe igjen på genseren.
Så er det full fokus på den hekla gule lappekjolen.

Fant ett nytt Link Party idag.
Takk til alle som har deltatt hos meg i forrige uke.
Det blir langt party her også denne uka, starter onsdag.

Ha en flott dag dere, 
jeg skal sette en hvetedeig.

2 kommentarer:

  1. Ser godt ut med hjemmebakt!

    Tungt å komme i gang med dagen etter for lite søvn, ja. Håper det går bedre nå. Ha en fin uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjemmebakt er veldig godt.
      Kom seg etterhvert, men idag er det påan igjen...
      At man aldri lærer.
      Enjoy!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.