Translate

onsdag 26. august 2015

Veslestua på Sørumsand


Jeg og de to minste tok en tur til Sørumsand før skolestart. 
Veslestua har åpnet i nye lokaler og da
selvsagt måtte jeg innom der. 
Hun som er på jobb har sett mine små siden dem lå i magen, de er 7 og 8 nu.
Dvs at veldig mange nøster fra den butikken har blitt med hjem gjennom årene, også idag. 


I denne hylla var det mye fint fra Rauma Ullvare, PT2 er en favoritt for meg. 
Jeg kjøpte regnbuefargene, ikke overraskende ;)


Viking sitt Nordlysgarn er jo en fryd i seg selv. Det blir noe av det utover vinteren fra meg. 


Vi fikk også fyllt opp med bokbind og annet til penalet og skolestart den dagen. 
Vi er heldige som har alt dette i nærheten, selv om vi bor i skogen. 


Så lenge jeg ikke har pc, jeg blogger fra IPhone nu, blir det ikke link Your Stuff her hos meg desverre. Men hold ut, jeg er tilbake så snart det lar seg gjøre. 
Se på min høyre side her i bloggen, 
Der finner dere mange forskjellige link party, bare å delta der. 

Ønsker dere en flott dag der ute. 











1 kommentar:

  1. Wow, so many great colors and nice yarns. I tthink that you and your gorgeous children had a great day.

    Hugs, Margaret

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.