Translate

fredag 7. august 2015

Crochet table runner - Hekla løper



Denne løperen er hekla over mange uker.
Noen lapper i ny og ne, 
Festa noen tråder og laga Tutorial / Steg for steg.


Den er laget ut ifra mine
Liker hexagon så godt at det blei en egen tutorial av det.


Den ble lengre og lengre,
har ikke testa den på spisebordet,
men det passer nok best der.
Jeg laget nok en tutorial da jeg hekla den sammen underveis.


Helt til slutt hekla jeg halvstaver rundt hele duken.

Yarn/Garn: diverse bomull 200 gr
Hook/Krok: 3,5
Size / Str: 106 x 23 cm

   

Det blir litt mat idag også.
Ungene elsket denne suppa og det er jo ett pluss.
Tror nok tortilla chipsen får ta litt av æren for det.

Mexicansk tomatsuppe, mais, rømme og revet ost.
Jeg elsker bladpersille, så den til høyre en min.
Vanlig tortilla chips ved siden av.
Gleder oss til neste gang.
De morsomme tallerkene fikk vi i bryllupsgave.
De er kjøpt på en spesialbutikk i Oslo.


Minner om at mitt Link up Party går fram til søndag kveld.

Det blei ett skikkelig skyll her før idag.
Lyn og torden og verden er nyspyla igjen.

Hundene ligger strødd rundt her å sover,
vi er mette i magen og snart er det kaffe i koppen, tv og håndarbeide.
Ha en flott kveld dokker.
Det skal vi ha i alle fall.

Riktig god helg alle sammen.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.