Translate

tirsdag 14. april 2015

1. Sommerdag....




Det er ikke mye som er vakrere enn stemora.
Jeg ønsker meg ISBLÅ til kassene mine.
Idag, er det iflg Primstaven, 1. Sommerdag.
Min mormor skulle vært 89 år idag.
Og her sner det, så sånn er denne "sommerdagen".
*henter meg ny varm kaffe*


Ja her er vel svaret på hvorfor telleren min har gått bananas.
Kjempearti.


Begge mine innlegg på Link party blei de mest klikka.
Nytt denne uka, så jeg drar over dit nu :o)
Bli med du også.



I morgen og torsdag er det min tur å ha party her på bloggen.
Alle er velkommen.



6 kommentarer:

  1. Første sommerdag????? I dag lå det litt hvitt på bakken her - men ikke verre enn at det er borte nå. I dag feier de gatene utenfor vinduene på jobben min - mye støv :-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja sommer og sommer, det står så på Primstaven..
      Bare å krysse fingra for resten.

      Slett
  2. Vakre blomster! Moro at mange stikker innom bloggen din. Mye nyttig å lese og lære om her synes jeg!
    Ha en fin kveld.

    Varm hilsen fra nord

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk, ja noen dager er det stinn brakke her.
      Ha en flott kveld du også

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.