Translate

lørdag 11. april 2015

Happy Birthday to me



9. April fylte jeg 45 år,
i den forbindelen fikk jeg disse nydelige rosene av min mann.
*sukk*



Sommerfugl lavendel fra de minste barna.
Det lukter himmelsk!



Blomster er virkelig en gledesspreder.


Lille skrulla vår, Xynne, har blitt 5 mnd.
Mistet alle tennene og virkelig funnet turbogiret.
Å ha henne med på tur i skogen er som å ha med en rakett.
Mange som spør etter hvilken rase hun er:
Eurasier :o)


Uklart bilde ja og hun måtte "bindes" i ett tre,
for å stå i ro i to sec for ett bilde.
Vakker er hun, lille trollet.

Jeg hekler på Løveungen, 
har 4 lapper igjen på ei pute med 2x16 lapper
og jeg strikker i vei på en Mariusgenser.
Det er ikke så mye å vise fram enda.
Men har ei lue å vise fram i morra :o)

Da skal jeg hoppe over til Nederland og Link Party der.
Ha en flott lørdag dokker.




23 kommentarer:

  1. A Happy Birthday to you ! May this day be beautiful !
    Enjoy it !
    Hug
    Anna

    SvarSlett
  2. Happy birthday from me, too.

    Hugs
    Lisa

    SvarSlett
  3. Gratulere med 45 år, berre ungdomen du mot meg....;)
    Nydelege blomster du fekk.
    Og den hunden er fin då, ræser eller ikkje ;)

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  4. Gretulerer med overstått bursdag ! Stor klem fra Beth

    SvarSlett
  5. Gratulerer med overstått!

    SvarSlett
  6. Happy birthday to you! Best wishes for a great year.

    SvarSlett
  7. Gratulerer med overstått bursdag!

    SvarSlett
  8. Dear Monica,
    Wishing you happiness
    To welcome each morning,
    Wishing you laughter
    To make your heart sing.
    Wishing you friendship
    Sharing and caring,
    And all of the joy
    The birthday can bring!
    Marjan

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much for your nice words

      Slett
  9. Ahhh kjære Monika - jeg så - tusen ønsker til deg :-)))
    Gratulere så mye til fødselsdag som var.
    Ha en fin fin år... gledelig... koselig... Klem fra Viola

    SvarSlett
  10. Happy belated birthday!!!

    SvarSlett
  11. Oh - just read it: Belated happy Birthday to you! :-D All the best from Moni

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.