Translate

søndag 5. april 2015

Tusen takk Mamma


Jeg har fått påskepakke fra mamma og pappa i Bodø.
Alltid spennende når den skal pakkes opp.
Viser fram noe idag.
Kopptuer og kjøkkenhånkle etter Bittamis mønster,
gryteklutene veit jeg ikke.
Det er strikket i Madarin Petit.
Tusen takk.


Jeg fikk også dette i grått.
Jeg bruker bare strikka tuer og håndduker.
Heldige meg som har mamma som strikker.
Veldig takknemlig for det.
Dette er nok også mønster fra Bittami.


Jeg og minstepia var på tur igår i finværet.


Vi hadde med oss Alaska, Eurasieren vår.
Verdens beste turkammerat.


Tenk å være så heldig å bo så nært denne skogen.
Bare minutter å gå fra der vi bor.


Elgen hadde vært der før oss....

Ha ei flott påske videre. 
En dag igjen å kose oss, så er det skole igjen på tirsdag.
Jeg hekler videre på Løveungen,
hodet, hals litt kropp og forbeina er på plass.








5 kommentarer:

  1. Beautiful creations and pictures !!!
    Have a shinny week !
    Anna

    SvarSlett
  2. Flott gave til påske. Nydelige farger. Herlig at dere gikk tur og så fine på hodet med selvproduserte verk. Kjekt med en firbent turkamerat på tur! Ingen snø og spore. Gleder meg til all snøen er borte i fra skogsveien så kan vel Marius og jeg gå tur med hver vår kamera for vi finner så mye rart. I dag regner det bøtter så kanskje den tar all snøen. Tror vi baker kanelboller på onsdag når han har langdag og været er dårlig. Ha en fin uke!

    Varm hilsen fra nord

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er bestandig morsomt å få pakke hjemmefra. Der er så mye godt å spise, håndarbeide, bøker, snop etc. Ja vi er så heldige å bo i skogen, bare å gå ut. JEG savner fjæra og kysten, men man kan ikke få alt.

      Slett
  3. You got some nice gifts from your Mamma. I love the gray the most! Such a pretty color and stitch. Alaska is a beautiful dog!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much. She makes these all the time and I am lucky to get some of it. Now she has her grown up grand daughter to give to as well.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.