Translate

tirsdag 21. april 2015

Hurra - Mest klikket igjen



Det er jammen ikke lett å kle seg her i skogen,
på lørdag gikk jeg tur i skogen
med vinterjakke og ull lue på...
Dette bildet er fra igår kveld kl 1930 og 20 grader!!
Sol og fint idag igjen,
men ikke så varmt enda.



Jeg ser jo på telleren min at noe skjer i USA,
og disse link partyene er nok grunnen til det + Pinterest.


Jeg er både glad og stolt over at så mange liker
det jeg lager. 
Ser at det mangler link til oppskrift på den duken,
det skal jeg fikse :o)

Også skal jeg ta meg en link tur til USA, 
må jo delta i år også.
bli med du også da.


I morgen er det min tur til å ha party.
Velkommen skal du være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.