Translate

mandag 27. april 2015

Hurra - Igjen :o)

Link party er så morsomt!
Det er kjempestort i bloglandia, 
men jeg har bare sett det hos meg her i Norge.
Jeg deltar på flere hver uke.
Hos The Purple Poncho vant jeg både forrige uke og denne uka.
Veldig glad for det.
Hun har nytt party denne uka og der kan også du delta.


Ydmyk igjen, men likevel stolt nok til å juble :o)
Mest klikka denne uka som forrige uke.
Denne puta blei hekla i fjor tidlig høst.
Den bør jo bli ferdig snart.
Merkelig at det skal være så vanskelig å 
ferdigstille den!
*skjerp deg Mocca*

EyeLoveKnots har også nytt party denne uka.
Bli med du også!


Jeg strikker en lilla Marius i stor str.
Bolen er ferdig til under armene og 1,5 arm.
Hurra, snart sette alt på en pinne.

Ha en flott kveld dokker!




8 kommentarer:

  1. Gratulerer! Veldig gøy med slike link partys, for man klilkker seg inn på blogger man kanskje ellers ikke hadde funnet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant, det er hele poenget :)

      Slett
  2. Super!!! Gratulerer :-)))
    Jeg strikker en deilig islender - herlig. Ha en riktig god uke fortsatt.
    Klem fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Jeg hadde en islender da jeg var ungdom, en rød og svart, den var masse i bruk.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.