Translate

tirsdag 7. april 2015

Mest klikka igjen!


Jeg starta dagen på Lovisenberg Diakonale Sykehus.
Røntgen og time hos legen. 
Jeg har operert begge anklene i 2010 og 2014.
I ettertid har jeg fått veldig mye vann i kroppen, spesielt i beina.
Jeg bruker til vanlig str 41-42, men må nå opp i 45 for å få sko til å passe.
Det er ikke morsomt, i tillegg til store smerter i beina.
På bakgrunn av samtalen blir det henvist videre
til indremedisin for å finne ut hvorfor det er så mye vann der..
Jaja, tiden vil vise.
Jeg hadde selvsagt med meg håndarbeide.
Ting tar tid, normalt i alle fall.
Ikke idag, da gikk alt på en time.
HURRA

Denne nydelige ruten er 
Selvsagt blir det ei pute.
16 ruter til en side er klar i hvit og pasteller,
den andre siden blir helt hvit.


Det er vår her i Sørum,
og idag er det spådd varmerekord.
Vi får se da, om det blir det.
Veldig deilig ute i alle fall.


Da jeg kom hjem idag, 
fikk jeg se denne på EyeLoveKnots blogg.
Så morsomt å bli lagt merke til i USA.
Genseren er ett smykke i seg selv,
så det er veldig morsomt at det var denne som blei lagt merke til.


Der er det Yarn Fanatic Party hver uke.
Jeg deltar som alltid.
Bli med du også
Link fest, som det jeg har onsdag og torsdag.


Ha en flott dag dokker.
Her er det hverdag på alle måter,
så bare å brette opp arma.






6 kommentarer:

  1. Håper de finner ut hvorfor du har så mye vann i føttene og klart det må da være smertefullt. God bedring til deg. Moro at du blir lagt merke til i USA og dessuten har du nå mange flotte innlegg, fine bilder og dyktig på håndarbeid. Du dele vel bilde av det ferdige produkt når du er ferdig?

    Varm hilsen fra nord

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, ja noe må da komme ut av dette.
      Morsomt med Link party, vi oppdager nye blogger og andre oppdager en selv.
      Klart det kommer bilder av ei ferdig pute. Den blir så fin.

      Slett
  2. I hope your legs and feet get better, Monica! I'm sorry it is painful for you. The white lace square is looking great.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much. I 'll survive :o)
      The square is so beautiful, a finished pillow will be showed next week I think.

      Slett
  3. It's funny how some of the google translate translates some of the words here - I must giggle a little. With context clues I get the gist of it.
    So sorry you are hurting! I am sending you positive wishes, and hoping all is resolved quickly.
    The photo of the Sorum is a really nice one! It looks like a peaceful little area.
    I am so glad you come over to party with us! Your crafts are truly beautiful pieces. You have so much talent and a great eye for colors! It's inspiring, and no wonder why your pieces are gaining the recognition that they are.
    I will "see" you tomorrow for your Link Your Stuff party.
    Alexandra
    EyeLoveKnots.blogspot.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Mr.Google did NOT learn English at my school, that is for sure.
      Thank you alle for your kind words, I will survive, it gets better in time.
      I love living here, not so many people and we can walk directly to the woods from our house.

      You are welcome for the link up

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.