Translate

torsdag 2. april 2015

Påske og rolige dager med et mysterium som blei løst :o)

Det blei en veldig innholdsrik mars måned for meg.
Bare fryd og glede.
Hvordan jeg klarer å bruke opp 37 nøster på en måned?
Jo jeg strikker og hekler mye,
har en plan og holder meg stort sett til den ;o)


Vi tok toget til Sørumsand igår,
var innom lekebutikken og der fant jeg disse.
Bladde forsiktig i dem begge og jeg har en klar favoritt,
den RØDE :o)
Ro i sjela.


Var selvsagt innom Veslestua en tur,
måtte se litt på PT2 hylla.
Drømmer om å strikke mere med dette garnet.
Kan takke Lille Vinterrose for det.
Kanskje en langtidsplan med kofte til meg selv?


Denne koftekledde dama venta på toget samtidig som meg.
Nydelig kofte..
Noen som veit hva den heter?
Kunne jo ha spurt dama, men det gjorde jeg ikke.
Jeg spurte derimot på Koftegruppa på Facebook.
Der fikk jeg svar med en gang, tusen takk Rolf.
Kofta heter RYGJA.


Og fruen er forelska igjen...






Fant forresten denne kule knappen på Veslestua.
Tror det må bli klokkeknapper på meg en gang.


Minner om at jeg fremdeles har link up.
Klikk deg inn HER
eller scroll nedover å del med oss hva du gjør.

Minstemann gjorde det helt klart for meg,
hva påskeprosjektet mitt skulle være.
Mere om det i morra.
Men GULT, det er det.

Ha en strålandes dag dokker.




4 kommentarer:

  1. RYGJA-kofte er så fint :-)) jeg liker... min første kofte vokser... men jeg arbeider genseren og vesker med mønster også... når jeg ferdig med den første kofte, tror jeg at jeg vil starte med den andre :-)) og jeg vil strikke et gammel norsk mønster... med norsk ull :-))
    Den lille vinterrose genser har du strikkt så fint... et deilig mønster... kosegenser.
    Ønsker deg og dine frohe Ostern. Liebe Grüsse sendet dir Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja denne er kjempefin, tror nok den går opp som en stor favoritt. Tenkte å strikke lue først, for å se mønsteret. Tusen takk ja, den genseren er i bruk nesten hver dag.

      Slett
  2. You're such a talented person! I love your all handmades!

    Have a wonderful weekend...

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.