Translate

torsdag 23. april 2015

Aloe Vera - Forever Living

Sponset


Jeg har fått låne noen produkter fra Forever Living, som jeg skal teste.
Jeg kjenner forhandleren, men ikke produktene i seg selv, 
så dette er min personlige oppfatning av hvordan de er i bruk.

Aloe Vera gel er noe de fleste har kjennskap til,
jeg også med min bakgrunn fra storkjøkken.
Alltid en plante der som førstehjelp om man brenner seg.
Har også "alltid" hatt ei flaske til å smøre på om man blir solbrent,
myggstikk, brenner seg på brennesle etc.


Tannkremen, Forever BRIGHT, var den første jeg testet.
Smaker godt og friskt. 
Skummer og gir en deilig ettersmak av mint.
Det er ikke fluor i den, 
og det er jo bra, for mange reagerer på det.
Unga prøvde og de syntes det var tøft med grønn tannkrem.
Og de likte smaken.


En god håndkrem er for meg det aller viktigste.
Denne kremen, Aloe Moisturizing Lotion, kan brukes over alt.
Ansikt, kroppen, beina og også som håndkrem.
Det kan man like.
Det viktigste for meg er at den trekker fort inn i huden,
og det gjør den :)
Lukter godt og gir en god følelse lang tid etterpå.
For oss som strikker og hekler, 
er det vel ikke noe værre enn en seig håndkrem
som aldri tørker?
Vi vil jo fort tilbake til pinnene og ullgarnet :o)


Jeg har også testet Hand and Face soap.
Den kan også brukes overalt,også som shampoo til barn.
Den er så mild at den ikke svir i øynene 
og kan brukes av de med følsom hud - står det skrevet.
Fungerte supert til vask av kropp og hår på mine barn.
Deilig er den i alle fall til mitt bruk.
Skummer godt og lukter godt.

Jeg har fått låne flere produkter fra min forhandler, Jorun Holmen,
som jeg skal teste, nytt innlegg kommer om dem i helga.








9 kommentarer:

  1. Har prøvd flere av disse produktene og er kjempefornøyd. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er også veldig fornøyd med det vi har prøvd

      Slett
  2. Olá Monica,esses produtos são muito bom mesmo.A algum tempo atrás fui representante da Forever.Bom fim de semana.Beijo.Valéria.

    SvarSlett
  3. OLÁ Monica

    Passando para te fazer uma visita. Achei bel legal a sua dica. O creme dental eu não conhecia. Parabéns pelo blog. Venho te fazer um convite para conhecer um pouquinho do meu blog. Um final de semana bem feliz.

    SvarSlett
  4. OLÁ Monica

    Passando para te fazer uma visita. Achei bel legal a sua dica. O creme dental eu não conhecia. Parabéns pelo blog. Venho te fazer um convite para conhecer um pouquinho do meu blog. Um final de semana bem feliz.

    SvarSlett
  5. Hi Monica, I have used many years Aloe Vera and i am very satisfied.
    I have many products such as toothpaste, deo, gelly, the sun products and so on.
    gr. Loes

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, yes I am very happy for being able to try these. I like all what I have tried.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.