Translate

tirsdag 13. januar 2015

Godt skodd


Heldige meg som var godt skodd idag.
Masse snø og kaldt til morran,
som utover dagen gikk over til å bli regn....


Nesnalobben, eller Laidda, som vi sa,
var det beste vi hadde da vi var små.
Da var de korte som vanlige vintersko.
Jeg var så heldig å få disse i julegave ett år.


Oppdragelse på gang her hos oss, 
Alaska forteller Xynne ett par sannheter.


Vakkerungen vokser.
Du verden for en herlig hund.

Det er annet vanlig håndarbeide hos meg også, 
men denne frøkna over her, tar veldig mye tid.

I morgen er det første test av Link Your Stuff,
det blir spennende. 
Jeg får lære underveis her, 
har jo selv deltatt, men å arrangere er nytt.
Så eventuelle startproblemer får jeg ta som det kommer.
Gleder meg til å se hva dere andre gjør i alle fall.

Ha en flott kveld dokker.



2 kommentarer:

  1. Husker disse støvlene fra min barndom, men da som du sier - i en kort variant !
    Så festlig med høye og sikker gode og varme, tror jammen meg vi kalte dem bare får lobber (i Oslo)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg har hatt flere par korte men endelig dette lange paret.
      De er mye i bruk her i skogen :)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.