Translate

søndag 11. januar 2015

Lykke


Ren LYKKE!
Jeg elsker farger og spesielt disse kombinasjonene.
Det at dem kommer i samme nøste er jo bare en fordel.
Nydelige overganger og ilag med hvitt blei dette helt perfekt.
130 cm langt enn så lenge..
Fenna- heter garnet, gave fra My Funky Crochet.


Kjæresten kjøper ofte blomster til meg,
og siden jeg samler på Orkideèr blir det ofte det.


Tusen takk kjæresten *smask*


Kom over denne igår, varm Oreo "kaffe" kan jo ikke bli feil, 
DET blei det ikke, heeeeelt nydelig.


Jeg har tenkt på en ting.
Hver lørdag er jeg med på Link Your Stuff,
noe jeg liker veldig godt og har vært med på siden tidlig i fjor sommer.
Så derfor skal JEG begynne med det her på bloggen.
Etter hva jeg veit, er det ikke noe her i Norge enda.
Så derfor lurer jeg på om ONSDAG er en flott dag for det?

Veit du ikke hva Link Your Stuff er?
Det er ett blogginnlegg som gir alle som vil en mulighet til å vise fram det de holder på med.
Masse inspirasjon å hente, nye blogger å oppdage
og reklame for seg selv.
Så derfor ønsker jeg kommentarer fra dere angående ONSDAG,
midt i uka og tidsnok for å få kjøpt inn det man trenger til helga
om noe skulle friste til å lage selv.

Ha en flott søndag dokker, 
jeg skal i gang med middagen.




6 kommentarer:

  1. Iiiiih. Det der garnet bare MÅ jeg strikke noe av! Er det et garn man får tak i vanlige garnbutikker? Forresten veldig fint bilde i toppen av bloggen. Jeg kan formelig kjenne lukta av unger som har lekt ut i snøen, og de kalde, røde kinnene man kunne få klemme. *mimre*
    Link your stuff har jeg aldri hørt om, men jeg er jo lett å lede... :-) Skal følge med her inne på onsdag!
    Ønsker deg ei flott uke!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant, dette garnet er til å dø av. Har sett det på Ravelry, kanskje det kan kjøpes via noen der eller på Ebay. Elsker det.
      Takk for gode ord, ja de kinnan va go å kos på :)

      Slett
  2. Love your knitting - the yarn is really beautiful.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.