Translate

mandag 12. januar 2015

Likenshare

Sponset


Da har jeg for andre gang testet neglelakk fra ToneLise akademiet.
Det er Likenshare som står for oppdraget.


Forrige test var uten under og overlakk og det gikk ikke så bra.
Men fikk jo kun de to lakkene på bildet og valgte å prøve bare dem.
Forrige test blei avsluttet etter dag 4.


Da så det sånn ut og det likte jeg ikke, så da blei den tatt av.


Her har jeg en under og overlakk, annet merke, og kom til dag 7 etter dusjen,
da så det sånn ut og lakken blei fjerna.
Da blir det tommelen opp fra meg.
Det skal nevnes at jeg har små barn, hunder, katt og kaniner som får sitt daglige stell.
Kopper skal vaskes og en klesvask til en familie på 5-6 personer skal taes.
Da blir det slitasje på negler og jeg bruker ikke hansker.



Disse lakkene kan du kjøpe hos ToneLise Akademiet.
Testet av en vanlig husmor og lakken holdt i 7 dager.

Har du lyst til å teste produkter for Likenshare, 
send meg en mail: lunamon@gmail.com
eller legg kontaktinfo i kommentaren under her så tar jeg kontakt med deg.






4 kommentarer:

  1. Fin farge på den neglelakken, selv bruker jeg ikke. Ha en fin uke.

    Varm hilsen i fra nord.

    SvarSlett
    Svar
    1. Blei fornøyd med denne med under og overlakk ja.

      Slett
  2. Så flott lakk - selv om neglelakk ikke er noe for meg.

    Her fryser vi og blåser nesten bort. Det er bare å komme seg i vedfyringen med en gang man er kommet hjem fra jobb og holde det gående til langt utpå natta for å holde varmen.

    SvarSlett
    Svar
    1. JA det er uvante dager i nord med denne kulden.
      Godt du kan fyre.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.