Translate

fredag 9. januar 2015

I am in LOVE - Jeg er forelska


Ja det er det to grunner til ;o)
Denne jakken bare må strikkes,
sånn er det med den saken.
Sisu er alt for tynt for meg,
men finner nok ei løsning på den saken.


Grunn nr to,
ja det er denne frøkna her.
Xynne er 9 uker og begge ørene har reist seg.
Lille vakkerungen, rampen og sjarmøren.


Sånn er det her jeg sitter, 
Våre hjemmeboende Eurasiere Alaska og Xynne.
Den vridde hunden er selvsagt Hovawarten Queen.
De ligger rundt meg hele dagen,
dvs når de sover, ellers går det i hundre.

Jeg strikker Ridevotter til en mann,
utvider min egen oppskrift og håper det blir rett størrelse.
Toving er RISIKOSPORT.
Når jeg blir venner med programvaren på laptoppen,
kommer det mønster i salg.

God helg dokker.



4 kommentarer:

  1. Nydelig jakke må jeg si til en vakker prinsesse. Skjønner godt at du må strikke den. Lykke til med projektene dine. Blir kjempefine. Hundene er jo så fine og skjønner at det er mye liv rundt dere. God helg, og kos deg med hobbyen.

    Varm hilsen fra nord.

    SvarSlett
  2. Pirret min nysgjerrighet den overskriften din . . hi hi hi

    Skjønner godt du er forelska ! Tro hvilken farge velger du på jakken ?

    God helg - her ble vi brått bedt bort til lunsj idag (var ute i lille byen igår kveld, skulle selvsagt spise pizza, møtte en nabo, som hadde fått en stor fisk.....så da vet jeg hva jeg får servert idag)

    SvarSlett
    Svar
    1. Farge veit jeg ikke enda, men det må nok frk. 8 år få være med å bestemme :)
      Kos deg med fisk!

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.