Translate

fredag 2. januar 2015

Likenshare

Sponset


Jeg fikk i oppdrag fra Likenshare å teste to neglelakker fra ToneLise Akademiet.
Skulle få  China og  Norway, men fikk Goddess Sandra og Norway.


Jeg veit jo at lakken sitter bedre med under og overlakk,
men siden jeg fikk en hvit og en rød, valgte jeg å bruke bare dem.
Den hvite under for å slippe orange negler,
så to strøk med den røde.
Hadde nok strengt tatt trengt 3 strøk rød for å få den helt bra.
Det positive med lakkene er at de tørka fort, selv lag nr 3.


Dag 4 blei det sånn etter oppvasken.
Det er for meg for kort levetid på en lakk.
Men de skal få en sjanse til, men da med under og overlakk.
Kommer tilbake til det resultatet.

Har du lyst til å teste produkter for Likenshare.
Send meg en mail: lunamondesign@gmail.com
Så får du all info fra meg.
Morsomt og gratis.

Ha en flott dag dokker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.