Translate

torsdag 22. januar 2015

Votte-og sokkealong Januar 2015


Jeg har meldt meg på en ALONG på Facebook.

Disse nydelige Gråpus sokkene av Wenche Roald er ett valg.
De er kjempefine, men meg og sokker, vel..
Jeg kan strikke dem, for all del, 
men jeg er så heldig at min mamma i Bodø strikker lester til oss.


Votter derimot, DET liker jeg.
Men hvilken av dem er jeg ikke sikker på enda.
Hvilke votter liker DU best?
Men disse 3x3 fra Lillcat Designs skal kjøpes.
De skal strikkes med feks Drops Alaska ullgarn 17 m x 10,
det passer meg :o)
Mønsteret er på norsk, men det har fine diagrammer,
så det er ikke vanskelig å strikke for dere som leser engelske oppskrifter.

Har du lyst å være med?
Klikk på linken øverst i innlegget og bli med.
Jeg skal tenke litt og hekle ferdig ei lue først.

Tusen takk til alle som deltok på 
Link Your Stuff igår.
Krysser fingra for at enda flere er med neste onsdag.

Ha en flott dag dokker.



7 kommentarer:

  1. Hallo Monica,
    mir gefallen die blauen Handschuhe am besten.
    Liebe Grüße
    Käthe

    SvarSlett
    Svar
    1. I ended up with one of them, I'll show you later.

      Slett
  2. Great socks and gloves !!!!!!
    Have a cosy day !
    Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you, I ended up with one of the mittens, Sow you later

      Slett
  3. Så flotte sokker og votter!

    Jeg liker egentlig ikke å strikke noe det skal være to av.....

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig med deg, men votter funker for meg faktisk, ellers er jo luer en stor hit!

      Slett
  4. Super fine sokker og votter. Min favoritt er blå votter :-))
    Hilsen til deg Monica. Klem

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.