Translate

fredag 16. januar 2015

Likenshare

Sponset
Jeg har vært så heldig å få teste dette produktet for Likenshare.
Alderen tynger absolutt ikke, 
men det er viktig å ta vare på huden.

Det er ToneLise Akademiet som selger denne.


Denne pakken fikk jeg i begynnelsen av desember.
Maske, dag/nattkrem og en eyekrem.
Jeg har brukt masken 1-2 ganger per uke i denne tiden
og jeg er positivt overrasket.
Om den løfter som det sises i navnet vil jeg ikke si,
men huden er veldig myk og "ren".


Jeg renset først med mine renseprodukter og smurte på masken.
Den er leireaktig, men lar seg smøre ut.
Den stivner ikke og lukter godt.
Jeg har latt den være på mens jeg dusjer og skyller av på slutten.
Den er lett å fjerne.
Så har jeg smurt med min krem etterpå.
Og jeg har fått babyhud igjen :o)
Så denne kan jeg i alle fall anbefale.


Det er flere produkter i denne serien,
men jeg har bare testet masken.
Du kan lese mere om dem her.

Jeg har testet dette for Likenshare og dette er min mening og oppfatning av produktet.
Dersom du ønsker å teste varer for Likenshare,
send meg en mail (se info oppe på venstre side),
Så får du info av meg.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.