Translate

tirsdag 20. januar 2015

Mocca ~ Half Mittens. Mocca ~ Pulsvarmere



Nytt mønster fra meg.
Mocca pulsvanter :o)


Veldig glad i den istapp borden :)

Yarn/Garn: Drops Loves you 4, 90 gr
Hook/Krok: 4,5
Size/Str. Dame
Pattern/Mønster: Mocca Half Mittens -Lunamon Design
Disse er tilsalgs 250 kr


Måtte hekle en til når mønsteret var nedskrevet.
Nr to er snart ferdig.
Her er det hekla vrangbord, økninger til tommelkile
og mønster forran. 
Jeg har også brukt den tøyelige oppleggsmetoden.
VELDIG fornøyd.
Dette er stor dame eller herre str.
Paret er tilsalgs i morra ;)
250 kr

Mønster kommer også i salg om noen er interessert i det.


Elisabeth Bråthen har vært på tur igjen.
Hun fanga nordlyset over Landegode.
Den som kunne vært der.
Takk igjen Elisabeth for et fantastisk bilde fra min barndoms Bodø.


Litt trangt rundt beina mine her jeg sitter.
De sørger i alle fall for at jeg ikke kan røre meg uten at dem oppfatter det.
Xynne har funnet sin plass i flokken, 
koser og leker med dem begge to.
Hun plager vettet av dem til tider og da må vi sette grenser,
hun surmuler litt, så er det greit.
Kan jo ikke skjønne alt med en gang, lille rampen.

Nuh, middag i magen og en kopp kaffe.
Så er det litt hekling av pulsvante nr to.
Ha en flott kveld dokker.
Husk Link Party i morra.




6 kommentarer:

  1. I love the half mittens, especially the colours for the second pair. That's a fantastic picture of the Northern Lights. I really wish I could see them for real.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, I have made the second one and also a hat to match :)

      Slett
  2. Hallo, wunderschön die Handschuhe.
    Ich stricke gerade ähnliche, wir nennen sie auch Pulswärmer.
    Liebe Grüße
    Käthe

    SvarSlett
  3. Cute mittens !!!! Your dogs have a great life...
    Hug
    Anna

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.