Translate

mandag 26. januar 2015

Mocca Half Mittens ~ Mocca pulsvanter


Da jeg hadde hekla de røde paret,
måtte jeg bare skrive ned oppskriften og hekle ett par til.



Denne gangen med flere farger og mønster.
Fine masker og border som jeg liker.


Yarn/Garn: Drops loves you 4, 95 gr
Hook/Krok: 4,5
Size/Str. Dame
Pattern/Mønster: Mocca Half Mittens - Lunamon Design.
250 kr


Plutselig blei det ei lue også :o)



Alaska og lille Xynne :o)


Takk og pris for at jeg var ute igår å tok bilder,
for idag er det plussgrader og silregn :o(
All den fine snøen regner bort,
men før det blir det glassholke,
for det skal jo bli mange kuldegrader igjen seinere i uka.
Spennende dager..

Nuh, ny kaffe i koppen og ei rød strikka lue med "fletter"
på pinnene.
Ha en flott dag dokker.

klikk inn og hjelp meg med å vinne.
Tusen takk.


4 kommentarer:

  1. Så flotte pulsvarmere!

    Her har det også gått fra minusgrader og kaldt vær, til at det i dag er varmegrader og regner og blåser.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kaldt og varmt om en annen her også, håper det holder seg kaldt ei stund.

      Slett
  2. Olá Monica,gostaria que aqui no Brasil tivesse um pouco desse inverno,para poder usar peças como a que você faz,são lindas.Boa semana.Beijo.Valéria.

    SvarSlett
    Svar
    1. The weather in Brazil would not allow you to use them, but you could make them in thin cotton :)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.