Translate

tirsdag 27. januar 2015

Uventa togtur og god middag


Hurra, jeg vant hos Trollsmeden.
Jeg blei en av de 4 vinnerne og siden jeg fikk flest stemmer får jeg TO poser perler.
Som jeg gleder meg til å lage noe spennende.
Tusen takk til alle som stemte på meg.


Det blei en togtur i pissregnet på meg igår.


Måtte jo selvsagt innom Veslestua på Sørumsand
når jeg likevel var i samme bygget.
SandnesGarn har virkelig mange fine farger i Sisu.


DaleGarn sin Falk, er også utrolig fin i fargene.


I morra starter salget i den butikken,
de skal slutte med interiør...
Den som hadde vært der da, 
for dette serviset er bare helt nydelig.


Mange fine lykter og annet smaskens.


Hadde en lykkelig familie til middagsbordet igår.
Penne pasta, bacon og sommerkoteletter i terninger, erter, og 4ost saus fra Knorr.
Jeg steika også sopp, squash, mais og paprika.
Varme rundstykker til.
Naaaam!
Blir ikke siste gang i alle fall.

Jeg strikker videre på tova votta til en 2åring i Bodø.
Ha en strålandes dag dokker.






2 kommentarer:

  1. Congratulations on your win! That looks like a lovely shop to visit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much. I have bought so much yarn in that shop :)

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.