Translate

fredag 16. januar 2015

Selbu Baby Mittens for a prinsess. - Selbu baby votter til ei prinsesse.


Det har kommet en liten prinsesse til verden,
og hun må selvsagt få sovevotta.
Disse er uten tommel og vil holde henne varm i vogna lenge.

Yarn/Garn: Rubin superwash, 30gr
Needles/Pinner: 3,5
Size/Str. Baby 0-9 mnd
Pattern/Mønster: Baby Selbu Mittens
Gitt bort.


Igår hadde jeg og mannen Kjærestedagen, 12 år siden vi blei ett par.
Og han kom med en nydelig Hortensia til meg.
Krysser fingrene for at den overlever.
Vi har den alltid ute om sommeren, men har ikke prøvd den inne.
Nok vann og lys, så går det vel bra vil jeg tro.
Tusen takk kjæresten min.


Snøen lavet ned igår og plutselig blei verden rosa.
Ja for jeg har ikke lagt til noe farge her,
merkelig lys, for det var jo ikke sol.
Prøvde å ta bilde uten blits, men det blei ikke bra.
Idag regner det, så all den fine snøen blir nok borte.


Avslutter med å gi dere et bilde fra Bodø.
Elisabeth Bråthen er fotografen.
Klikk deg inn på en fantastisk tur i min barndoms by.
Bildet er nok tatt fra Ramnfloget, mot turisthytta og Landegode.
Endelig har sola kommet tilbake og skinner på øya.
Ønsker dere ei flott helg.




8 kommentarer:

  1. Nydelige vottet ! Gratulerer med dagen :) Ha en fin helg, klem fra Beth

    SvarSlett
  2. The mittens are super cute !!!! And the pictures, gorgeous !
    Have a nice weekend !
    Anna

    SvarSlett
  3. Was für hübsche Handschuhe und herzlichen Glückwunsch zur kleinen Prinzessin !
    Die Hortensie ist sehr schön, Hortensien waren die Lieblingsblumen meiner Oma.
    Wir hatten noch gar keinen Schnee, immer nur Regen und Sturm.
    Liebe Grüße
    Käthe

    SvarSlett
  4. Ps, du finner meg på instagram under: pausefoto
    Du da..?

    SvarSlett
  5. Gratulerer til dere begge!

    God helg!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.