Translate

torsdag 14. januar 2016

44 år og 3 år :o)

 
Ja i dag kan vi synge for flere.
 
 
Vårt H-Kull er 3 år i dag.
Alaska er mamma til dem.
 
 
Alle de søte små fra det kullet.
Spent på om det er flere av dem som i dag
slapper av så samme måten som mamman sin.
 
 
Gratulerer så masse med dagen.
kjæresten min.
Ja vi er gift, men han er jo kjæresten min for det.
Dette bildet er fra i fjor sommer da vi var i Operaen.
 
 
 
Jeg satt ribbevakt i dag,
det er jo bare å blunke så har svoren gått fra perfekt
til kremert.
 
 
Kake må vi ha, ja ikke bursdags"barnet",
men vi andre må ha kake når det er bursdag.
Laga ei vanlig hvit kake,
delte i to og fylte med jordbær syltetøy og sjokoladeglasur,
la på lokket og tok på resten av glasuren.
Funka som bare det.
 
 
Det har vært og er en steinkald dag.
Svartovnen hopper og spiser ved.
Heldigvis kunne jeg sprengfyre fram til kl. 745 i dag,
for i dag av alle dager, kom feieren.
Og han kan ikke jobbe med full fyr i ovnen.
Ovnen lagrer mye varme i seg selv,
så det blei ikke så veldig kaldt den timen det tok.
Men det var godt å kunne fyre igjen ja.
 
Da er det kveld og ro her i huset.
Snart skal ungan i seng og de minste valpene skal ha flaskemelk.
Fruen skal felle av toppen på lua
og skrive ferdig oppskriften på Rowan hat.
Den kommer i salg, så snart teststrikkeren er ferdig.
 
 
Link Your Stuff Party går fram til i morgen tidlig.
Klikk deg inn HER,
og del, klikk og kommenter.
 
Nuh kaffe.
 
 
 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.