Translate

tirsdag 5. januar 2016

Litt jul enda

 
Jeg var så heldig at jeg fikk Votteboka,
den har jeg bladd mye i og gleder meg til å ta fatt på vottestrikking.
Giraffvottene har Ellen bestilt.
 
 
Vibbedille, Tante Gal, hadde en konkurranse på bloggen sin.
Jeg var den heldige vinneren av denne søte kofferten.
Klutegarn, pinner, honningskje og duppeditter var det i den.
Gleder meg til å bruke kofferten til strikkeveske :o)
Merkelappen fra Kirkens Bymisjon
ga en hjemløs en middag.
Tusen takk.
 
 
Vi har pakka ned mye av jula,
men dørpynten skal henge ei stund til.
 
Wintersky
by Lunamon Design.
Mønsteret mitt kommer i salg i løpet av uka.
 
 
Haha, må jo bare le, jeg elsker Minions!
Og ja, så kaldt er det her.
 
Ha en flott kveld dere.
 
 


2 kommentarer:

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.