Translate

tirsdag 26. januar 2016

Heritage By Lunamon Design


 
Da har jeg gleden av å vise fram mitt nye design
Heritage by Lunamon Design
 
 
Både dame og herre lue denne gangen.
 
 
Heritage - er for meg mer enn familie,
det er også å vise fram vår kulturelle arv.
Ikke bare den norske, for disse mønstrene er å finne over alt.
 
 

 
Yarn/Garn: Drops Nepal fra Joruns Garn, 90 og 100 gr
Needles/Pinner: 4,5 og 5 + strømpepinner i 5
Size/Str. dame og herre
Pattern/Mønster: Heritage by Lunamon Design.
 
Jeg selger mine mønster på
 
Skulle det bli vanskelig for deg,
send meg en mail eller legg igjen beskjed her med kontakt info
så ordner vi det på annen måte.
 
Ha en flott kveld dere.
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. so pretty! I have always loved this style of crochet and knit though I can't do it myself (yet).

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.