Translate

lørdag 16. januar 2016

Ammetåke



Ammetåka tar helt overhånd her.
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Mangler dessverre de hormonene som gjør at man funker likevel.
Men alt går over i alle fall og belønninga er stor.
 
Valpene er ei uke og vokser fint.
Den minste i kullet puster så tungt i dag.
Noen prøver seg på ustødige bein allerede.
De fleste åler seg fram og bruker bakbeina som en frosk.
 
 
Ute er det helt magisk.
Dette bildet er fra i går tidlig,
i dag er himmelen helt uten skyer.
Vår Herre har vært fremme med pastellkostene sine.
Det er bare å nyte.
 
 
Wintersky.
Spent på å se ferdige luer fra de som har kjøpt mønsteret.
Her er det fantasien som får bestemme.
 
 
70's hat.
Her er det bare å gå bananas med farger.
Se så forskjellige de blir!
 
Du finner alle mine oppskrifter her:
 
Jeg skal ut å hente mat  (ved) til Svartovnen,
det er jo reine sommeren med bare -14 ute.
Ha en strålandes dag dere.
Så tastes vi seinere.
 
 
 
 


2 kommentarer:

  1. Her er det bare -14 skriver du....må jo le litt, akkurat kommet hjem etter en liten tur nedi byen (Bolsena) har ida +8 grader og sol, samt vind, som selvsagt gjør det friskt ! Men, herregud hvem klager når jeg fremdeles kan gå i sko?
    Joda, italienerne....åhhh, fysjameg så kaldt det er !
    Tør ikke gjøre annet enn å nikke....inntil de spør meg:
    Må da være kaldt i Norge også nå?
    Joda, sier jeg...hører det har vært borti -15 i hovedstaden.
    De sperrer opp øynene og sier: jøss kaldere enn her?

    Vel, her nytes lørdagen også - og du får ett vakkert vinterbildet !
    rene maleriet.

    Godt alt er vel med hvalpene, god helg

    PS, igjen, fine luer fra deg, flink er du ;))

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er virkelig forskjell på hva som er kaldt og ikke.
      Husker fra Tyrkia om vinteren, vi gikk i shorts og de som bor der hadde tykke jakker. Jeg elsker vinter så dette er perfekt.
      Ha ei flott uke.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.