Translate

fredag 15. januar 2016

Rowan Hat

 
Denne uka har jeg strikket ei ny
 Rowan hat - Rognebær lua.
Ikke den på bildet for den strikka jeg i høst.
Har brukt Drops Air denne gangen også.
Mønsteret skrives og bilder er klare.
Teststrikkeren er også klar.
Den kommer i salg i løpet av neste uke.
Der finner du alle mine mønster.
 
 
Postkortvakkert i skogen i dag.
Svartovnen var sulten så jeg måtte ut i formiddag
å hente mer ved.
 
 
Vi sover på skift om natta sånn at vi kan fyre hele tiden.
 
 
Noen koser seg veldig.
 
 
3 av de blonde har krølla seg sammen.
Les mer om våre Hovawart valper her:
Det er noen ledige av de 11 som kom for ei uke siden.
 
 
Nemmelig.
Bare alt som MÅ gjøres, blir gjort.
Dagene er fylt opp med ting som må gjøres
og selvsagt tar valpene mye tid.
 
Men nu, mate svartovnen og koke kaffe.
Ha en flott fredagskveld dokker.
 
 
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Een prachtige muts die je met plezier draagt dit weer. Hier heeft het ook heel wat gesneeuwd vandaag.
    Wat een leuke puppy's!

    Fijn weekend, groetjes Tinne

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, This pattern will be released soon.
      Have a Nice week.

      Slett
  2. Gorgeous hat. Nice to wear on the cold winter days.
    I love al these puppy's. So sweet sleeping together.

    Have a great weekend, Margaret

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Margaret. Have a Nice week

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.