Translate

tirsdag 5. januar 2016

Wintersky By Lunamon Design


 
Da kan jeg vise fram mitt nye design.
Wintersky.
Jeg har strikket to utgaver av den selv
og min teststrikker jobber med saken.
Spent på hennes fargevalg.
Hun strikker den i Drops Lima,
og det er et flott alternativ.
Jeg har strikket i Drops Karisma.
Mønsteret kommer i salg en av de første dagene.
 
Yarn/Garn: Drops Karisma fra Joruns Garn, 80 gr.
Needles/Pinner: 3 og 3,5
Size/Str.: Dame
Pattern/Mønster: Wintersky by Lunamon Design.
Mønsteret kommer i salg en av de nærmeste dagene.
 
 
I går formiddag hadde jeg Trollsmeden her hos meg,
kaffe og ei skravlestund ved kjøkkenbordet mitt.
Dette er hennes smykke, smykke er ikke rette ordet.
Dette overgår det aller meste.
Helt fantastisk.
 
 
Her er hennes eget bilde,
mitt viser ikke hvor fantastisk dette er.
 
 
har inntatt bingen.
Det nærmer seg fødsel.
Hun har stabil temp så vi er rolige.
Ikke noe som skjer enda.
Dag 58/63 i dag.
Hun bare sover seg gjennom dagene,
lader opp.
Merkelig hvordan hun vet hva som må til.
Som førstegangs fødende faller alt på plass,
selv om hun ikke har lært det fra noen.
Vi ser det igjen og igjen,
instinktet bare tar over og tispene gjør det de skal.
Det er bare å beundre dem.
 
 
 
Men først en kopp kaffe og sjekke svartovnen.
Her trengs litt ekstra varme i dag,
beinkaldt ute.
Ha en flott dag dokker.
 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.