Translate

mandag 11. januar 2016

Tidlig morgen i den nye uka

 
Kaffe i koppen og lyset tent.
Det blir noen tidlige morgenstunder,
med valpekassen full.
Vi sover på skift de første ukene,
for å passe på både valper og mamma'n.
 
Skal vekke unga om en halv time,
de er nok klare og vel så det for ei uke på skola
med lek og moro i snøen.
Det har kommet masse snø denne helga.
De var med pappa på isbanen i går,
så jeg regner med at det er to som har litt nyoppdagede
muskler her og der i dag.
Men de hadde det utrolig morsomt,
tiden fløy og de ville i alle fall ikke hjem når det var tiden for det.
 
 
Mitt mønster Wintersky,
ble lagt ut på Ravelry og Epla denne helga.
Det er veldig godt likt på Instagram,
så jeg håper å se lua mi på flere hoder etter hvert.
Om du kjøper av mine mønster,
setter jeg stor pris på å bli linka i innlegget,
så får jeg sett nye utgaver.
Min 9 åring bruker min lue,
så her er det bare å strikke den til barna også.
 
Har fått teststrikker til 70's hat,
så den kommer i løpet av uka.
Jeg håper på fint fotolys ute i dag,
så skal jeg vise fram lua.
Jeg har strikket den i to fargekombinasjoner.
 
 
Da er det bare å brette opp armene å starte uka.
Ha en flott dag dokker.
 
 

6 kommentarer:

  1. Flott hue. Eg skulle hatt ei i dag.
    Er klar til å møte mi trimvenninne, men finn ikkje hua mi...uæææ.
    Lukke til med kvalpane.
    Det er ein heil jobb dette, men det trengs nok når 11 babyer skal få
    sitt stell og omsorg. Håpe alt er bra med mora også.

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, kanskje det frister å kjøpe mønsteret ;) ?
      Jo takk, det er veldig mye jobb med så mange valper, får kvile mens man kan. Mora har det bra ja. Ha en strålandes dag videre.

      Slett
  2. Flott lue, du lager så mye fint!

    Gratulerer med valper, og gratulerer med tredjepremie i trekningen min. ;)
    Gi meg en adresse å sende til så kommer den snart i posten.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, så morsomt å vinne noe.
      :)

      Slett
  3. Nydelig lue, så denne blir det nok mange å se av tenker jeg. Gratulerer med flott valpekull! Forstår at det er arbeidsomt med så mange små😀 Lykke til fremover.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det håper jeg :)
      Det er mye jobb og mye kos med valper

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.