Translate

lørdag 23. januar 2016

Alaska Husky Lue og pulsvanter

 
Vi hundefolk må ha luer.
Vi er ute i all slags vær,
det er mange år siden jeg sluttet å fryse på øran.
Hår får være hår,
det er viktigere å holde varmen.
 
 
Pulsvanter er kjekt når man går med bånd
og har stopp for å plukke opp etter hundene.
De funker jo ikke i sprengkulden vi har hatt siden nyttår,
men resten av året, er dette topp.
 
 
Alaska Husky ble teksten denne gangen.
Jeg har tidligere laga til Hovawart i hauger og lass
og ett sett Kleintspitz.
 
Yarn/Garn: Rubin, 115gr
Needles/Pinner: 3.5
Size/Str: dame
Pattern/Mønster: Lunamon Design.
SOLGT
Jeg strikker på bestilling i den fargen du vil.
Med den teksten du ønsker. 
 
 
 
L -Kullet vårt ( Hovawart ) er to uker gamle.
De vokser fint som dere ser.
 
 
Lenny Kravitz av Hexeberg.
En skikkelig Gullklump.
 
Les mer om dem på
 
 
Kulden har sluppet taket,
fra -24 til "sommertemperatur" på -4 er voldsomt.
Kulden har slått inn i huset nå, så vi fyrer enda,
men ikke så hardt som den siste tiden.
Verden er ikke så blå og klar som på bildet,
men måtte dele dette likevel.
Jeg elsker vinter og kaldt vær som på bildet.
 
Ha en flott lørdag dere.
Jeg jobber videre med mitt nye design.
Ja det er ei lue det også, strikket i Drops Nepal.
Isbregrønn/blå og kritt hvit.
Den blir så lekker.
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.