Translate

fredag 29. januar 2016

Små og store hemmeligheter ;)



 
#reklame
 
En sniktitt på mitt nye design "Hope".
Jeg har strikket ferdig og venter på min teststrikker :)
Lekkert lekkert.
 
 
L - Kullet vårt er 3 uker i dag.
Valpene vokser og blir bare søtere og søtere.
Les mer om dem på hjemmesiden vår,
 
 
De har begynt å få fast føde,
kjøttdeig med eggeplomme.
Det gikk ned på høykant.
I dag øker vi til to måltider med kjøtt.
For dere som lurer på hvordan hverdagen til en oppdretter er,
anbefaler jeg å lese
Det stemmer så veldig godt.
 
 
Drops Karisma fra Joruns Garn.
73 Petrol, 72 lys perlegrå og 48 vinrød.
Ja hva skal dette bli tru?
Først et lite prosjekt for å se om fargene fungerer sammen,
så etterpå et mye større.
 
 
Fredag og kort skoledag for ungan,
fruen skal drikke en kopp kaffe til,
så brettes arma opp og dagen sparkes i gang.
Ha en flott dag dokker,
hold på hatten i ekstremværet som kommer.
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. The preview of your new design is gorgeous. I love to see yout puppy's grow. The look so adorable.

    Have a nice weekend, Margaret

    SvarSlett
  2. Ååå, så herlege kvalpane, og mora er.
    Fint strikk du har på pinnane.

    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.