Translate

fredag 1. januar 2016

Klar for det nye året


 
Jeg har hatt bloggepause i jula,
men kommer tilbake med noen juleinnlegg.
Noen minner å dele.
 
Jeg er i alle fall klar til det nye strikkeåret.
Strikkekalenderen fra Bitta og Karismagarn fra Joruns Garn.
Jeg har strikket ferdig en utgave av min nye lue
Wintersky - Marine, lys blå og hvitt.
Neste lua blir i barnestørrelse i fargene over her.
Alle mine mønster kommer fortløpende også på engelsk.
De kan alle kjøpes via Ravelry eller Epla.
Er det vanskelig for noen, send meg en mail,
så finner vi ut av det.
 
Ha en flott kveld videre.
Her skal det lages sein middag.
Når frokosten blir sein, ja da er middagen også det.
Kalkunfilet +++ i dag.
 
 


2 kommentarer:

  1. Happy new year! With lots of time for knitting and so on :-)
    Greetings from the Netherlands,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.