Translate

lørdag 23. januar 2016

Happy faces

 
Nydelig vintervær her i skogen i dag.
Ungan har vært ute i flere timer.
Så utrolig deilig,
med sprengkulda begrenser det seg veldig med å være ute.
TOVA VOTTA
er det aller beste.
Ser ut som snøballer når leken er over,
men han var tørr og varm inni.
 
 
Ellen og Espen har laga seg hver sin hule og pynta den.
Gode minner fra denne vinteren.
 
 
Ser ut som valpen smiler :o)
Ligger veldig fornøyd hos mamman sin i alle fall.
Derfor bare Happy Faces i dag.
 
 
Fruen smiler også.
Jeg deltar ofte på Link Party rundt omkring i verden.
Dette er fra USA.
Min Rowan hat,
ble en av de mest klikkede linkene.
Oppskriften er underveis.
Det har vist seg vanskelig, for meg i alle fall,
å få skrevet oppskrift på fletten.
Har ikke funnet et program som viser tegnene enda.
Mulig jeg bare må lage den flettedelen selv.
 
Mett i magen etter Pizza,
ungan har fått sine skåler med snop
og jeg er temmelig trang i øyan.
Mulig jeg får ta meg en liten dupp
før håndballkampen i kveld.
DET blir spennende.
 
Ha en flott lørdag videre.
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Det beste er når alle er fornøyde, både folk og dyr;) Gratulerer med mange klikk. Koselig med pyntet snøhule og varme strikkaklær. Vet ikke om jeg har sagt det før, men det bildet du har på heddingen her er bare såå fint!

    SvarSlett
  2. Hva barn så kjekk og trivelig! er kjærlighet!
    Takk for besøket! så snart jeg kan publise tutorial lue.
    Jeg ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  3. Koselig med bare blide fjes. :)

    SvarSlett
  4. Herlig med skikkelig vintervær, utetid og lek :) Bare smilefjes her ^_^



    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.