Translate

tirsdag 19. januar 2016

Svake menneske..

 
Var en "snartur" innom Pinterest på Coffee tavla..
Haha, ja ikke fort gjort nei.
Noen av denne sorten hadde sklidd glatt ned ja.
Trøtt som en dupp enda,
pga fyringsvakt og valper.
Men overlever på mine daglige doser kaffe,
og en dupp innimellom på dagtid.
 
 
Viser til tittelen.
Ja jeg er svak, tok lang tid, men klarte ikke stå imot.
Denne GRATIS oppskriften,
har jo gått til hodet på folk.
Ikke få Mariusvotta rundt om i landet.
 
Yarn/Garn: Drops Alaska fra Joruns Garn
Needles/Pinner: 5
Size/Str: dame den største str.
Pattern/Mønster: Marius Tova votta.
Disse skal til Bodø.
 
 
Yarn/Garn: Drops Nepal fra Joruns Garn
Needles/Pinner: 5
Size/Str: barn 8-10 år
Pattern/Mønster: Marius Tova votta.
Disse skal til Bodø.
Har gjort endringer på den minste str i oppskriften.
Disse skal ikke så langt unna.
 
 
Fryser du også?
Jeg har mange farger.
Send meg en mld/mail om du ønsker å bestille.
 
 
-22 grader i dag.
Ubeskrivelig vakkert ute.
Satt å så på juleneket i dag tidlig,
minst 10 småfugler som inntok frokosten sin der.
 
Da er det strax håndball på tv,
og jeg skal strikke videre.
Fanamønster i dag.
 
 

2 kommentarer:

  1. Takk for tipset om dei nydelege vottane, og for link til oppskrift.
    Vottane er både fine og varme ser eg.
    Håpe det går bra med kvalpane.

    Fin onsdagskveld

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig, de er jo å finne på annenhver blogg i disse dager.
      Fot gjort å strikke og utallige fargekombinasjoner.
      Valpene vokser og trives. Kommer med flere bilder om noen dager.
      De har begynt å "gå" litt rundt, så det er litt mer liv i kassa nu.
      Ha en flott kveld du også

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.