Translate

tirsdag 12. januar 2016

Det blei en fin dag

 
Det blei en fin dag i dag,
med en sånn start som dette må det jo bli bra.
En rosa verden.
Siden jeg var oppe kl 4 i natt, pga valper,
måtte jeg ha meg en liten dupp midt på dagen.
Utrolig hva 45 minutter gjør med kroppen.
Og litt ekstra kaffe da ;o)
 
 
Min nye lue Wintersky er i salg på Ravelry nå.
 
Yarn/Garn: Drops Karisma, ca 80 gr per lue.
Needles/Pinner: 3 og 3,5
Size/Str. store barn/dame
Pattern/Mønster: Wintersky By Lunamon Design.
 
 
Må vise frem flere blomster fra buketten til Nikky.
Flinke Snoddy som "kom" med blomster til kjæresten sin.
 
 
I morgen er det Link Your Stuff igjen.
Bli med å del det du holder på med,
klikk på linker og finn nye blogger og inspirasjon.
 
Nuh litt mer hunder og etterpå kaffe.
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Looks great, the snow!
    Your hat also.
    See you tomorrow, at your link-party!
    Greetings from the Netherlands,
    Akkelien

    SvarSlett
  2. Det var et fint luemønster! Og kjekt med valper, selv om det blir lite søvn.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, ja dette har blitt populært.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.