Translate

lørdag 2. januar 2016

Dag 55/63

 
Helt forelsket i disse fargene.
Gleder meg til fortsettelsen.
Wintersky by Lunamon Design.
 
 

Fiona Apple av Hexeberg - Nikky.
Hun har gått opp 10,5 kg i dette svangerskapet
og det er mange valper.
Dag 55/63 i dag,
Vi tar tempen og følger godt med.
Jeg skal lage til merkebånd, boka, vekt, koke saks og fødselsutstyr.
Havrevelling skal kokes og avkjøles.
Her er alt rolig og på stell.
Spennende dager.
 
 
Kred: Lykketegning.
 
Jeg kjøper mitt garn hos Joruns Garn.
Hun selger forresten også mine mønstre og garnpakker til dem.
Ha en flott dag videre.
 
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Så spennende dager dere har foran dere. Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. JA det er det, Valpene kom den 8. :)

      Slett
  2. Spennande ventetid.
    Lukke til !
    Godt nytt år frå Anne-Mari

    SvarSlett
  3. Happy new year! Your knitting looks great - I really need to learn properly too!

    Take care
    Anne
    Crochet Between Worlds

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much. All my patterns will be published in English aswell, during this Winter.

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.