Translate

onsdag 20. april 2016

Amaya ble... GUL!


Ja det hadde jeg ikke trodd,
Frk. 9 år ønsket seg Amaya i lys lilla.
Så at hun skulle ende opp med GUL,
etter å ha sett på fargekartet,
kan jeg enda ikke skjønne.

Drops Belle - 04 Løvetann, fra Joruns Garn,
er på vei i posten.


Lettere å se fargen her,
sammen med noen andre.
Som hun sa selv, den vil passe til sommerkjoler.
Hun har helt rett.
Mamma likte jakken så godt,
at den skulle hun strikke,
så da fortsetter jeg på kofta mi :o)


Bolen er vel ca. 43 cm nu og når nøstet er tomt,
er den lang nok. Da blir det armer.
Synes det går fort egentlig,
med tanke på hvor stor den er og hvor tynt garnet er.
Gleder meg til alt er på en pinne.


Husk at det er link party her hos meg.
Klikk deg inn
eller scroll nedover.

Ha en flott kveld dokker,
ny kaffe i koppen og ro etter en fantastisk middag.
Kommer med bilder og oppskrift i morgen.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.