Translate

søndag 3. april 2016

Mange valg for en strikker


Oppe før fanden har gnidd sukaten ut av øyan og hengt opp sola.
645 på en søndag morran ER tidlig.
I morgen er det ikke tidlig, det er rutiner.
Men Lillebror skulle på cup i Drammen og det tar tid å kjøre dit.
Kjæresten tar den jobben, jeg passer på resten av husets beboere.
Det blir litt ekstra morrakaffe i dag,
ramla jo innom en av favoritt tv programmene i går kveld,
eller natt egentlig, dobbelepisode...
Var ikke så lurt å se på til 0130, men det blei nu sånn.

Foto: Gul kofte SandnesGarn - Grå kofte Lilvs Lyst.

I går fikk jeg levert inn Saltstraumen Marius kofte til montering
og tankene mine er langt inni neste kofte,
ja faktisk den etter der også...
Orange bunn med petrol mønster.
Tror jeg ender opp med rundsal, den er nok romsligere
og da passer den meg best.
Regner med den blir brukt litt hver dag.
Pga hundene er jeg ute til alle døgnets tider
( nei vi sover om natta, selv med valp),
Den kjøpekofta!! jeg bruker i dag,
er av å på hele dagen, så den henger på kjøkkenstolen min.
Gleder meg til "ekte" vare.


Jeg er stadig med på diverse link party rundt omkring i Bloglandia.
Dette er Linky Ladies sitt.
Der er maaange besøk og linker hver uke.
Jeg var så heldig å komme på 4.plass med en solskinsbrikke.
Hekling slår an uansett hvor du bor.
Mange og klare farger er også en sikker vinner.
Selvsagt må man ha pene bilder som fanger den som leser.
Det er antall klikk på linken som blir registrert.
Morsom måte å finne ny inspirasjon og nye blogger.
Vi som linker der får reklame i hele verden.
Mitt Link Your Stuff party er i gang igjen på onsdag.



Blei ikke blogging i går kveld.
Dagen og kvelden gikk med til å være husmor og mamma.
Vi har brukt ipad'en til å spille Ludo aldri så lenge,
men det er morsommere med brettspill.



På Facebook kommer det minner fra dagen i dag gjennom flere år,
det er noe jeg ser på hver dag.
I går kom dette bildet opp.
Kennel Hexeberg sitt F-Kull Hovawart.
Fiona Apple av Hexeberg ligger over Fleetwood Mac av Hexeberg.
"Se søster'n så fine tenner jeg har" sier Mac.
De er 14 uker her, to uker eldre enn vårt L kull,
som Fiona er mamma til og Mac er onkel til.
Morsom å se på Mac og Lenny, så like dem er.

Da tror jeg kaffeballansen er i orden og dagen kan sparkes i gang.
Hundene sover enda, men reagerer fort når jeg tar på skoan.
Ha en strålandes søndag dokker.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.