Translate

lørdag 23. april 2016

Rapsody in blue


I dag er det 8 år siden vårt B-Kull Leonbergere ble født.
Luna og Reddik sine vakre små.
Det er ikke mange igjen av dem nå, men noen er det.
Hoppende glade løver,
sånn blir det når de vokser opp ilag med Hovawarter.
Tror vi kan kalle dem for Leonwart.
Mamma Luna til venstre, Bob Marley
og Beyonce av Hexeberg.

Den dagen bada Ellen i balje på balkongen,
det hadde blitt isbad om det var i dag.


Her blir man lurt av sol og blå himmel i alle fall.
Iiiiiiskald vind i dag.


Hekken har kommet med noen små blader.



Jeg hadde ett håp om å få kosta trappa her,
og finne litt ro i solveggen.
Det er bare å glemme, fryser til is da.
Vurderte til og med å bli sittende øverst på trappa,
inni kroken på en stol,
men det blir også for kaldt der pga. vinden.
Det er ikke mye jeg savner fra der vi bodde før,
men den store balkongen med solveggen min og hagen,
er et stort savn.


Rosebuska har også kommet med blader,
kanskje det blir blomster på den i år.


Dølahestene Brande og Trym,
plages ikke av vinden,
men de er lure, de står å nyter morrasola hver dag.


Med denne skjønnheten,
Rapsody in blue,
ønsker jeg dere en strålende lørdag.
Jeg skal finne fram ny rundpinne og garn.
Kaffe i koppen er en selvfølgelighet.







4 kommentarer:

  1. Flotte hunder og en nydelig rose, her har det snødd i dag så det blir innekos med strikkepinnene, god helg

    SvarSlett
  2. Koselige bilder! Det ser jo så vårlig og fint ut hos dere, men iskald vind er ikke noe kjekt. Da får man finne fram garn og pinner + noe varmt i koppen og trekke innendørs.

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  3. Bilder lyver !
    Hadde trodd det var deilig vårsol som varmet deg, men som du skriver - en iskald vind, ja da hjelper det ei med sol...om ikke annet, å se ut på den da :)

    Vakker rose, og herlig hundebildet på toppen her, de moret seg veldig :))

    Nyt søndagen !

    Hvis det er en trøst, her regner det idag.....men, da blir bonden glad vet jeg, og gresset mitt i hagen min (i Italia)

    SvarSlett
  4. Beautiful dogs and horses.
    Here it is also cold and rainy.
    What a lovely rose.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.