Translate

onsdag 13. april 2016

Lillehammer


Forrige helg dro vi og en stor del av familien til Lillehammer.
Vi var samlet for å feire min svigermors 70 års dag.
Hennes dag var 8. april og min var 9. april,
så da blei det feiring av meg også i samme slengen.

Jeg hadde ei stille stund etter frokost med strikking,
dette lyseblå var med dit og er nå ferdig.
Skal skrive om det i morgen.


Kjekt med dobbelepisode av
Alaska the last frontier på tv'n langt der borte på veggen.
Storkoser meg med denne serien.


Satt godt i senga her,
med to puter og dyner i ryggen ;o)



Snakk om å få ballsal til bad,
wc lengst borte, så dusj.


Deretter badekar og vask.
Veldig deilig med god plass.
Er jo ikke bortskjemt med det her hjemme.


Fredag kveld var vi alle å spiste på en kinarestaurant.
Satay kylling på meg.


Til forrett fritert scampi
og sjokoladekake med is til dessert.


Lørdag formiddag var vi turister og rusla rundt
i den koselige gågata.
Masse boder med lokal mat, brød, sjokolade,
spekepølser, oster, skinn, ja det meste.
Dølahester og geiter var også på plass.
Var som å være langt tilbake i tid.
Veldig koselig.
Kjæresten hadde på seg Marius'en som min mamma har strikka.



På kvelden var det tid for mer mat.
Var på en brasiliansk restaurant, buffet med tilbehør og desserter.
Kjøtt/kyllingretter ble servert på store grillspyd ved bordene.
Mye god mat og en annerledes måte å få det servert på.
I godt selskap går tiden fort.


Denne spisestua stod i frokostsalen på hotellet.
Den hadde jeg glatt tatt med hjem ja.
Sånt liker jeg.
Helga gikk alt for fort,
hverdagen kom fort tilbake på mandag ja.
Så fruen har vært husmor/mamma siden da.
Men nå er blogginga i gang igjen.

Husk å klikke deg inn på
Link Party

Ha en flott kveld dokker.

Alle bilder er tatt med mobilen, derfor litt dårlig kvalitet.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.