Translate

fredag 29. april 2016

Mange lapper små


Det er ingen hemmelighet at jeg elsker lapper.
Lapper som settes sammen til puter og tepper.
Denne gangen ei pute.
Forsiden av puta.


Baksiden blei mer nøytral,
men like lekker.


Skikkelig sommerlig dette.
Tror det er noe av det peneste jeg har hekla.


Ullrik (sauen) i stolen først, så puta.
Da blir det godt i solveggen min på ettermiddagen.



Frister det å hekle denne?
Popcorn & Lace Pillow fra
My Rose Valley.
Puta er 50x50 cm og jeg brukte 500gr garn.
Les mer om den HER



Trenger noe sommerlig i dag.
Dette møtte oss på trappa i dag tidlig.
Lenny kom ikke lengre.
Han tissa der og gikk inn igjen.


Da jeg løfta blikket så jeg dette.
Jeg elsker vinter, men ikke ny runde 29.4.
All denne snøen i løpet av natta,
i går raka jeg plena...


Ønska dokker ei strålandes helg.
Cola i glasset og strikke litt mer.





3 kommentarer:

  1. Det holder med snø nå! Håper dette er siste runde.

    Nydelig pute, og hekleruter er gøy! :)

    Ønsker deg og dine en god helg!

    SvarSlett
  2. Så nydelig heklapute du har laget, sommerlig og flott.
    Er enig med deg, det ER nok med snø nå, nå er det på tide med sol, litt mer varme og masse blomster!

    Ønsker deg en flott og kreativ helg!

    SvarSlett
  3. I love your cushion! I like the colours a lot!
    Looks wonderful and cosy to sit in that chair with that cushion :-)
    Have a nice weekend,
    Sigrid

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.