Translate

tirsdag 26. april 2016

Coaster - Doily


MÅTTE bare, ja det klødde så fælt i heklekroken
og bomullsgarnet at jeg bare måtte.
Så når BautaWitch blogga om sin
Solsikke her om dagen,
måtte det bli den.



Her er det bare å finne fram posen/boksen med restegarn.
Kombinasjonene er uendelige.


Jeg valgte en litt annerledes kant enn henne.


Jeg syntes den ble litt stor for
å bli min nye glassbrikke.
Men som teppe i huset til Frk. 9 år,
ble den helt perfekt.
Hadde passa perfekt under en blomstervase også.


Og frøkna var helt enig.

Yarn/Garn: Gjestal Bomull sport, 20 gr
Hook/Krok: 3,5
Size/Str: 13 cm
Pattern/Mønster: Solsikker - BautaWitch


Minner om at i morgen er det nytt
Link Party her hos meg.

Ny kaffe på kok og jeg skal strikke litt videre.
Ha en flott kveld dokker.





4 kommentarer:

  1. Hello Monica,
    this doily is absolutely perfect! I like the colours very much too!
    Happy crocheting,
    Marjan

    SvarSlett
  2. beautiful! love the colors and stitches you used!

    SvarSlett
  3. Love the colors and that you were able to use the doily in the doll house makes it even better! Thanks for sharing with us at Creatively Crafty! #ccbg

    SvarSlett
  4. I really like the look of this coaster. Thanks for sharing your post on http://tryit-likeit.com/link-party-it

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.