Translate

mandag 25. april 2016

En ferdig, en igjen.


Helga kom og gikk,
det gjorde dagen i dag også.
Men nuh, blei det tid for å blogge litt.

Bildet over viser Valnesfjord kofta mi,
økningene på armen.
Setter merke for hver økning og flytter det over på neste arm,
når jeg strikker den.
Da har jeg kontroll på maskene.


Arm nummer en er ferdig,
det er også bolen opp til armene.
Bare ei arm til, så kan den kobles sammen.
DET er lykke det, alt på en pinne.


Jeg hadde bursdag for to uker siden,
men da blei det ikke kake.
Det blei det i går.
Sjokoladekake med vaniljesaus.
Det gikk ned på høykant.


Kjæresten var å handla og kom over ett tilbud på kalkun,
kan ikke si nei til 14,90 per kg!
Så denne pippippen på 7,2 kg,
har lagt i ovnen i dag, mesteparten av dagen.
Blei akkurat ferdig til middag kl 1630.
Du verden så godt det blei.


Søndagsmiddag på mandag,
ja tirsdag også + at fryseren får kalkun i biter til ei gryte eller noe.



Vinteren vil ikke slippe taket,
det er helt sikkert.
Iskald vind i dag, blei til dette.


I denne stolen kunne jeg tenkt meg å nyte sola.
Det blir en annen dag,
med dette tempoet håper jeg det skjer i løpet av mai.


Vårt K - Kull Hovawart kan i dag feire 1 års dag.
Her er Queen med sin førstefødte.
Gratulerer til alle 9 :)


Da er det snart kvelden og koppen har fått påfyll.
Skal strikke litt og seinere finne favoritt serien på tv.

Ha en flott kveld dokker.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.