Translate

tirsdag 5. april 2016

Kjekt med prøvelapp.


strikket jeg ei lue med mønsterborder fra Rygja kofta.
Lua blei fin den.



Valgte å strikke den bare litt lengre enn "badehette",
liker den modellen best selv.
Laget denne typen felling.



Tante Olga (modellen) står her på kjøkkenet med lua på,
kanskje jeg venner meg til den.
Vi er ikke venner enda.
Temmelig sikker på at kofta mi ikke får disse fargene.
Kjekt med prøvelapp...



Yarn/Garn: Drops Nepal petrol og Orange, fra Joruns Garn, 80 gr.
Needles/pinner: 4
Size/Str. Dame
Pattern/Mønster: Mønsterborder fra Rygja kofta

Og jakten fortsetter på riktig farge..



Her i skogen er det ikke mye vårvær.
Nekter å se på værbilder fra nord Norge,
det er jo til å gråte av.
Det smelter her i alle fall,
men den tykke grå tåka gjør meg skrullete.
Ønsker meg sol og blå himmel i bursdagsgave i helga.

Ha en flott dag dokker.


2 kommentarer:

  1. Fint mønster og tøffe knallfarger på lua di!

    SvarSlett
  2. Lurt å strikke en lue som prøvelapp, farger blir jo så forskjellig når du får se det sammen.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen en hilsen til meg.

Thank you for Reading my blog.